Salon ZENZ

Omfattende vækst i samarbejde med Best One

Udfordring

ZENZ startede hos Best One i 2016, hvor de startede med Facebook annoncering. De ville gerne have flere besøg i deres frisørsaloner, samt hjælp til at brande deres skønhedsunivers.

Efter lidt tid skiftede de fra at annoncere på Facebook, til at annoncere med Google Ads i stedet. Det gav de resultater der skulle til for at videreudvikle. Det betyder at de nu har tilføjet annoncering til deres danske webshop, samt deres nye eventyr med udvidelse til fire andre lande i Europa.

Resultat

Undervejs i samarbejdet har Salon ZENS udvidet med 5 nye saloner. De er desuden gået fra at bruge 7.500,- i annonceringsbudget om måneden (Februar 2020), til at bruge 50.500,- (August 2022) på annonceringsbudget. Udelukkende grundet at resultaterne følger med i takt med at budgettet øges.

60% af alt deres vækst er kommet gennem Google annoncer.

60% vækst

Gennem Google og Facebook Annoncer

Opstartet 5

Nye saloner

Slår omsætningsrekorder

Hver måned

Ingen bullsh*t – kun ærlig snak.

Skal vi tage en snak om, hvordan vi kan skabe succes for din virksomhed?
Vores konsulenter i både Aarhus og København er altid klar til at fortælle om mulighederne i et samarbejde med Best One.